Chcąc trafić z organizacją wydarzenia w potrzeby pracowników, warto starannie zaplanować jego przebieg korzystając z usług agencji eventowej. Niezbędne jest przemyślenie krok po kroku wielu kwestii, które razem stworzą perfekcyjny event firmowy. Istotne są względy logistyczne oraz uwzględnienie szeregu aspektów technicznych oraz atrakcje na imprezę firmową. Żeby impreza była atrakcyjna oraz zapadła w pamięć uczestników jako pozytywne doświadczenie, trzeba zaangażować się w organizację i nie można bagatelizować ważnych kroków.
Do wyboru jest kilka form eventów firmowych. Decydując się na jedną z nich, należy kierować się przede wszystkim celem, jaki chce się osiągnąć. Najpopularniejsze są:
Potrzeby i oczekiwania pracowników mają kluczowe znaczenie, jeśli organizacja eventu firmowego ma być zrealizowana perfekcyjnie. Liczy się wiek, liczba uczestników, ich preferencje dotyczące zabawy, rodzaju muzyki czy zapewnianych atrakcji.
Jak długo powinien potrwać event? Gdzie należy go zorganizować? To kluczowe pytania, na które warto odpowiedzieć. Będą one uzależnione od pory roku, pogody, liczby uczestników oraz specyfiki wydarzenia. Co ważne, termin imprezy wpłynie na poniesione koszty. Wybierając mało oblegany okres – w mniej popularnym sezonie – można sporo zaoszczędzić. Jednocześnie zapewni się pracownikom komfort zabawy w niezbyt zaludnionym miejscu, gdzie można liczyć na intymny i kameralny klimat.
Wygospodarowanie odpowiednich środków jest niezbędne, żeby zapewnić pracownikom wyżywienie i napoje, a także atrakcje oraz nocleg. Dlatego planując event, warto zastanowić się, ile pieniędzy można na niego przeznaczyć.
Aby osoby zaproszone miały ochotę wziąć udział w wydarzeniu, trzeba zadbać o zachęcający program. Przedstawienie zarysu imprezy oraz zaprezentowanie jej jako atrakcyjnej i oryginalnej sprawi, że pracownicy stawią się na niej w licznym gronie.
Profesjonalna organizacja eventu firmowego krok po kroku obejmuje także jego promocję. Warto stworzyć stronę internetową wydarzenia, gdzie pojawią się najważniejsze informacje o planowanych atrakcjach. Dobrym pomysłem jest też mailing dotyczący imprezy, udostępnienie uczestnikom ciekawych materiałów i przekazanie ich również do prasy. To pomoże wypromować event przed jego planowaną datą i zachęci do udziału w wydarzeniu. Nie można jednak zapomnieć o promocji po imprezie. Może ona przyjąć formę relacji oraz pamiątkowych zdjęć i nagrań, stanowiących dowód udanej zabawy.
Jak już wspomniano, firmowa impreza wymaga przemyślenia kilku ważnych kwestii. Jak zorganizować event dla pracowników? Należy uwzględnić przewidywany czas trwania imprezy, wiek grupy docelowej, prognozę pogody, która determinuje ubiór i ewentualne wyposażenie. Ważny jest także transport na miejsce docelowe. Pamiętając o tych aspektach, można stworzyć wydarzenie, które zapadnie w pamięć uczestników i zachęci ich do ponownego udziału w organizowanych eventach.
Projekt i wykonanie: eatmy.site